یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
شنبه / ۱ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۱
سرویس : آب
کد خبر : ۴۷۵۲
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس آب
مدیر عامل آبفا خوزستان:

مشکلی در تامین آب شرب زوار اربعین نداریم

شرکت آب و فاضلاب خوزستان تامین آب شرب با کیفیت مواکب در پایانه های مرزی را در منطقه ایران و عراق در دستور کار قرار داده و هیچ مشکلی در تامین آب در پایانه های مرزی خوزستان جهت زوار اربعین حسینی نداریم.

مشکلی در تامین آب شرب زوار اربعین نداریم
(شنبه ۱ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۰:۴۱
 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد رضا کرمی نژاد در جلسه با فرمانده مرزبانی عراقی ها در پایانه  چزابه  اظهار داشت: امسال با توجه به پیش بینی ۵ میلیون زوار از پایانه های مرزی شرکت آب و فاضلاب خوزستان تامین آب شرب با کیفیت مواکب در پایانه های مرزی را هم در منطقه ایران و هم در منطقه عراق در دستور کار قرار داده است و هیچ مشکلی در تامین آب در پایانه های مرزی خوزستان به زوار اربعین حسینی نداریم.
 
وی افزود: خط انتقال آب در پایانه مرزی چذابه تکمیل، پمپ ها و مخازن  سرویس و تعمیر و علاوه بر زیرساخت لازم برای تامین آب شرب باکیفیت و پایدار برای این تعداد زائر تامین شده است.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: شبکه فاضلاب پایانه مرزی چذابه به منظور جمع آوری پساب تولیدی نیز تکمیل و لایروبی شده و بر این اساس در بخش آب و فاضلاب در ایام اربعین آمادگی لازم ایجاد شده است.
 
مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل خطوط انتقال آب و شبکه فاضلاب مرزهای چذابه و شلمچه هزینه شده است که با اقدام های انجام شده وضعیت این مرزها برای پذیرایی مناسب از زائران اربعین در شرایط پایداری از نظر آب و فاضلاب قرار گرفته است.
 
کرمی نژاد با اشاره به دغدغه زوار حسینی در خارج از پایانه مرزی ایران در چذابه تصریح کرد: امسال خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه بعد از مرز در کشور عراق  در حال بررسی است 
 
وی خاطر نشان کرد: امکانات شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای آبرسانی به زوار اربعین حسینی چه در منطقه کشور عزیزمان ایران و چه در منطقه عراقی ها برای رعایت خدمات دهی به زوار شریف بسیج شده است
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۷۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید